呢個日記我係06年開Ga,戈日係2月11日,差有3日就情人節,到而家07年Ge10月尾la,差唔多2年,個日記我打過好多開心同唔開心gE野,但係多數我都係打D開心野係到,唔想打甘多唔開心ge野,因為希望自己第日睇返都係睇d開心ge事,我仲記得以前有時我成個月都唔打一次日記,戈陣仲差d忘記左tim a,今日睇返以前發生過ge野,突然之間我喊左出le,可能le排自己一直有d野壓住係個心入面,所以一次過將唔開心ge野都喊左出黎....
條路係自己簡Ge,就算幾辛苦都要行落去,就好似人一樣,係自己簡左,根本冇得後悔,簡左就係簡左,俗語講得好,每一樣野做之前諗清楚,如果唔係後悔都冇用,簡定左後悔孜可以點,決定左Ge野根本冇得返轉頭,唔開心都要捱落去,但係有d野我一定唔會再做,我已經覺得好累,做咩都係無收獲,唔想再做,我第一次感到好失望,個腦全部都係空白,咩都諗唔到,咩動力都冇哂,以前就一直抱住一個希望同一句說話,而家le2樣野我都5想聽