今日火火地,好嬲,我對你地2個一d興趣都冇lor~唔好再煩住哂好唔好,岩岩先搞店一個,又le多2個煩人,我無興趣同你地玩,仲有唔係個個女仔見到你地都會受溝Ga,我一d都唔想同你地玩,要玩以前我都玩夠la,總之一句到尾咪煩我,唔好迫我鬧你地呀!!
今日放左工返屋企,好累,因為今日好多野做,之後就係甘織頸巾,織左2日,先得戈小小,都唔知要織到幾時,><手都整親,希望今個星期內可以織完成條頸巾!!
PS:我無諗住同你嘈,第一我今日好累,仲比2條仔煩住,你幫唔到我仲要係甘話甘你返LE澳門LOR戈d甘ge野,我真係好憎你成日都講d悔氣說話,仲有我又要織頸巾俾你,又要去買野寄比你,我真係好累la,仲好辛苦lor~你唔好成日都用d甘ge態度講野好唔好,,你可唔可以好聲好氣d,溫柔d a,我自己都有唔岩,所以我會說對唔住!!
2日先得戈小小