今朝同中午都係無咩胃口食野,之後都係冇食,放左工,我同欣欣仲有全全一齊出去,食完飯我同欣欣去行街,我仲買左個袋,差唔多2百,又買左條黑色Ge長裙,好靚Ga,今日出街,撞到好多人,有人地個呀妹,仲有幾個fd,le排我仲色多左幾個fd,仲係女仔le,ha~佢地都幾搞笑,琴晚同呀Rain傾計傾到12點幾,佢仲教色左我好多野,同佢傾計好舒服,我仲學色左凡事都用平常心去對待,甘樣自己都會開心d.又舒服d,凡事唔好甘執著睇開d,甘樣個人就會開心d ga la,le樣野我明,同呀Rain傾計我學多左好多野,佢亦都教左我好多野,有時亦唔洗計劃d咩!^^
PS:好煩lor~做朋友你夠哂la,唔洗做d超越朋友ge野,其實有d你ge事唔洗同我講,仲有我有咩事,你唔洗太關心lor,唔洗叫我要食d咩要注意d咩,le d應該係我男朋友做lor~而唔係你,仲有唔好夜晚12點幾sd msg同我講關於你ge野,我對你無興趣,朋友同男朋友係唔同ga,我唔中意你過份Ge關心lor~甘大個人仲要係大學生,唔係甘都唔明呀ma,希望唔洗再比人煩!唔好再日日打幾百個電話俾我la><咪再問我點解唔理你,咪再成日add我msn,點解我唔中意Ge人反而成日搵我,我中意Ge就......我對一拖幾無興趣呀,唔該!
今日係信達買Ge袋
黑色Ge長裙