| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
去食泰國菜 

|
| 今日放左工之後,我地公司戈幾個fd d Ge一齊去泰過癮到食飯,我地叫左冬陰公雞煲,炸蝦餅,檸檬魚,雞腳,泰式炒飯,豬頸肉等等,好多野食a,d冬陰公好正呀,我同呀敏都飲左好多,又辣又酸好正呀^^食到好飽,我地7個人食都係食左5百幾蚊.今日走戈陣,我幫佢地打哂卡,係得呀林戈張打唔到,都唔知點解,之後呀林個死仔話今日都唔知得罪我d咩.....玩野咩!我邊似d甘Ge人呀.haha,笑死我今日,晏晝整野戈陣翠姐同呀林仲講起我男朋友,仲有以前戈d....超無奈,比呀林個死人野激死a..
聽日重陽節放假,我同欣欣去行街同出大陸,4點戈陣仲約埋施琪佢地成班人去大陸食飯,又有得玩na^^
PS:好想當面對你說我愛你呀!!
|
小雅NeW TiMe 刊登時間︰2007-10-18 08:45 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |


|
« |
167 |
168 |
169 |
170 |
171 |
172 |
173 |
174 |
175 |
176 | ... |
382 |
»