| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
.....都未好 

|
| 今日d傷風西利左,食左藥都唔得好....好辛苦,好采聽日已經係星期6.今日雖然辛苦,但係我打去一d公司Ge會計,佢地仲記得我,仲話好掛住我tim,之後晏晝就同佢地吹下水,都算OK la,其實雖然而家多左野做,辛苦左,時間亦耐左,要6點半先收工,但係我都算開心Ge,同埋因為所有野我以前做開,唔洗哂時間去學,都算係甘,係多左野做,辛苦d,但係人工都高左好多,算係好la,我諗住12月請假23,24,25,26,去玩,點知有人請左24號青到我唔可以講戈日,甘就麻煩,而家可能會改20,21,22,23呢4日,唉!而家都唔知點呀>< 好煩,又未諗店!!搞到我Ge計劃變哂!!有d麻煩...........
|
小雅NeW TiMe 刊登時間︰2007-10-05 07:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |


|
« |
179 |
180 |
181 |
182 |
183 |
184 |
185 |
186 |
187 |
188 | ... |
382 |
»