| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
有咩意義?值得開心嗎? 

|
| 其實一個女仔Ge青春有限,冇咩幾多個十幾歲ge生日,一過左二十歲,人大左就唔可以好似以後細路女甘玩,因為人始終都要成熟d,就好似生日,過左正日你都唔想再去慶祝,就好似某d重要Ge日子,一過左,咩意義都冇哂,就算將來就補返,根本一d都唔重要,因為有好多野係講戈刻Ga,時間係好重要,戈刻過左係追唔返,所以我好珍惜同身邊每一個人相處Ge時間同佢地Ge生日,我都會記住,因為過左你先同佢慶祝,就咩意思都冇,其實有好多野唔係講物質戈d,生日係講邊個同佢過,同戈個人一齊過戈刻Ge感受,所以就算將來補償d咩都唔重要,根本就唔係d咩,所有野都係要珍惜戈刻Ge感受,因為冇人知聽日會發生咩事,你可以擔保將來可以補償返咩?你可以擔保幾年後你想補償Ge人仲係你身邊嗎?世界上有好多野係人一世都冇辦法可以預料Ge!今日我唔想自己將來後悔d咩,所以我真係好珍惜同身邊所有人一齊Ge時間,可惜有某d人我有嘗試去珍惜,但係我諗我已經堅持唔到,物質Ge野對於我le講真係一d都唔重要,重要ge係戈刻ge感覺,可惜戈種感覺你往往都俾唔到我,我病需要你戈刻你係....我唔開心同開心想同你分享戈刻你又係....就連d咩日子想同你一齊過你都係.....所以我仲堅持le做咩,我仲記le做咩,根本唔值得我去慶祝,根本冇需要再去感受la,就算將來發生咩事我都唔想再去記得,冇人值得我去做,我戈種開心同期待Ge感覺都冇哂!所以而家咩日子對我le講一d都唔重要,同普通日子冇分別
|
小雅NeW TiMe 刊登時間︰2007-09-29 10:37 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |


|