| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
國慶放假 

|
| 今日係國慶放假一日,今日3點幾我同欣欣一齊去行街,之後仲去左買玩具(甜品戈d),好得2 Ga,之後我地就係高士德搭車車去新馬路,點知撞正有人遊行,之後好耐先去到新馬路戈邊,我地去左信達買欣欣中意Ge公仔,點知間野又唔開,唉!之後我地就去左睇下3,行到5點到我地去左買鍋貼食,之後又去左買野飲,le d就係我地Ge第一餐,ha,之後竟然俾我見到一個超唔想見到d人,好鬼,搞到咩都唔順,6點幾我地去左食飯,食完飯就行去高士德戈邊間mastermind到睇銀包,點知我想要戈個冇新Ga,係黑色柒皮Le Ga,但係佢無新Ga,而戈個又比人整到花哂,真係好中意呀,可惜買唔到.都唔知係咪今日見到個衰人所以搞到我甘黑Ga,之後我同欣欣就行去其他地方睇下,點知都搞唔到我想要Ge野,之後我就送佢去搭車車,跟住就返左屋企,今日有d唔開心,因為買唔到銀包......唉~聽日又要返工,仲要返8點半,連續2日,因為有個仔請假所以我要早返做番佢戈份,超無奈!!

我呢2日買Ge結晶品,幾靚呀!我仲專登買左個盒返le裝
|
小雅NeW TiMe 刊登時間︰2007-10-01 11:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |


|
« |
183 |
184 |
185 |
186 |
187 |
188 |
189 |
190 |
191 |
192 | ... |
382 |
»