今日訓到3點先起身,之後呀石佢打le話今晚上去佢屋企打邊爐,之後7點到我就去到日麗戈邊,之後有Mandy,Icy,Carbo同最遅既Gary哥.嘩~好多野食呀.好到好飽,而我同Icy 2個一食完就掛住打機,佢打NDS,我就PSP,我地都係打麻雀game,之後就開始食西瓜,好大個呀.食左半個已經好飽,之後Gary哥就提議用"啤排"抽大細食埋戈半個西瓜,嘩~救命呀!古唔到Gary甘懶玩Ga,之後食到我地個個半死甘.....之後差唔多10點幾Gary哥就車我同Carbo返去,之後其他人就有人車返去,返到屋企,無lala有部新電話,原來媽媽買部新電話.......
之後聽日係媽媽生日我一早就已經送左樽Dior 既野俾佢,同埋聽朝我地去飲茶,因為呀豪唔係澳門,去左台灣讀書,之後就叫我係我地ge戶口到拎2百蚊出le請媽媽飲茶,夜晚12點戈陣我就比定媽媽先話係呀豪請佢ge,之後我就同佢msn,媽媽就同佢傾左一陣,話多謝佢,最快都要新年我地2個先可以一齊陪媽媽同呀婆佢地去飲茶....1月尾佢有假放返le,之後我地2個就決定去旅行,可能去香港或者海泉灣戈d地方玩幾日,補返我12月生日,因為今年佢唔係到,無得同我慶祝,唔知佢今年送咩生日禮物比我le?我記得前2年係送花同電話,唔知今年係咩le,唔知會有咩驚喜俾我le?
淨番戈個半個西瓜