去完香港返le,個人都好累,但係去le次香港先g,我係個個心目中都係成日都唔色照顧自己ga.好似我地3個(施琪,呀欣同我)人去香港,去bbq戈陣連整野食,有時都係呀欣同施琪幫我搞店,而志豪同APPLE都話施琪佢"種壞"哂我,hehe...甘我平時bbq都唔洗燒ge,所以叉野食戈陣咪唔色lor~連行街買野戈陣拎住好多野,呀欣都會幫我拎d ge,驚我太累,但係戈陣佢都拎住好多野ga,所以我好多謝欣欣ga,有時我都唔想ga,甘我係雞手鴨腳a ma,明明想照顧人,反而成日都比人照顧返,不過我g佢地個個都好錫我ge,好似施琪佢明g有時我係懶,但係佢點都會照顧我ge,因為佢好鍚我,而呀豪(當然係甘多人之中最愛我戈個la)雖然有時你會鬧我,我g你都係鍚我先會甘,次次到最後就算我唔岩你都唔會鬧得我好西利,因為施琪佢地都係甘,我知你地係鍚我先會同我講岩定錯,而家我色ga la,就le19歲生日la,仲有3個月,大個女la,我會同自己講唔可以再甘任性,唔可以令所有愛鍚我ge人唔開心,施琪佢地諗住10月同我去皇冠食自助餐tim a,仲話生日會陪我一齊過,而呀豪就要等返le同我去日本玩,突然之間覺得好幸福,因為有甘多人甘鍚我,琴晚媽媽同呀豪係msn傾計戈陣仲叫佢唔洗擔心我tim,因為媽媽知以前有咩事我都係依賴呀豪,he,甘我甘多年慣左無論大小事都搵佢ga ma,而家無左佢係到幫我,當然有d唔慣,但係我會學下點樣自己去做,如果真係唔得我都會搵其他好鍚我ge人,但係我諗我有咩事都係會打左比輝爺,施琪同欣欣先ga la.....hehe,因為佢地一定搞得店ge^^
今朝係最早起身Ge一日,10點幾就起身,同媽媽去飲茶,因為佢生日呀 ma,飲完茶我就同媽媽去買衫同埋我去郵局寄包裹去台灣,用左70蚊,原來寄台灣要成個星期先收到,希望唔會寄失la,雖然我早左2個月寄定生日禮物同聖誕禮物俾呀豪,但係我因為早左去香港買,我又想早d送比佢woo,我係最早送禮物俾佢ge一個呀^^hehe,真係好想可以快d見到佢,我而家甘乖唔知佢會買咩俾我le?ha...今日同媽媽行街睇中左只8百幾蚊ge錶佢話生日送俾我呀,好野!甘快又有生日禮物,不過以前最早係呀豪送俾我,而家反而佢係最遲戈個,真係有d唔開心呀><因為一向佢都係最鍚我Ge......
我屋企棵愛心仙人掌