今日真係好累,好多野做呀,真係好多,好辛苦,
今日請定假係1月25.26,27日3日去旅行呀!好開心呀!^^
但係真係好累,個背脊同只手都好痛,開始腫哂甘,
晏晝佢地講左件事,搞到我聽完好唔開心,我覺得唔會係佢地講甘,
2個人一齊就要亙相信任ga la,如果係甘驚成日都諗住佢會搵第2個,
甘只會搞到自己辛苦,其實我唔係信佢,只係我信我自己,
因為連自己都唔信仲點去信佢一定唔會甘做woo,講真聽完戈刻真係有d唔開心ga,
但係話哂我地都一齊左甘耐亦經歷左甘多野,有好多野都令我地改變過,
我諗唔會係佢地想像中甘.....
唉!今日真係好鬼多野做,搞到我今日好似講多國語言甘,
打去d公司ge會計到,有d講普通話,有d仲要講英文,衰在仲要聽埋葡文!!!有冇搞錯呀,
真係當我超人咩,我鬼色甘多咩,講葡文戈個我真係搞唔店la~
而家都唔知點算,唉!想快d開學呀學英文戈到,我想學返多d,
而家開始唔夠用,終於知道有d野你係幫唔到我,要我自己去做ga la...
唉!都怪自己平時太依賴....好痛呀只手同背脊><唔制呀!!!