| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
好想....可惜>< 

|
| le幾日起身都各得凍左d,今朝好累a,琴晚同班fd msn,唉!一係就無咩人搵我吹水,一係就鬼甘多人問我le排點吹水,搞到琴晚打字打到手軟,個msn多左好鬼多人,有d係d fd ge fd,有時都唔g邊個打邊個,琴晚全全又叫我打比佢woo,琴晚甘累打手指咩,成點幾先訓咋,le排日日都唔夠訓個喉嚨又唔舒服又未好woo,今朝返到公司叫左杯熱o樂飲,之後仲係甘,呢排成個人都冇咩心情又冇咩心機做野,唉!都唔知自己搞咩Ga
今日睇永樂有套戲上去我好想去睇呀.但係欣欣又要陪條仔,唉!真係好想睇呀,仲有15,22號有煙花睇,我15號好想去睇,因為以前年年都有人陪我去睇,吾知今年會點le,好中2in花雖然佢好快冇左但係佢燒戈刻雖然短但係每個人都會好珍惜,就好似人甘,最緊要一齊戈刻開心其實洗咩諗甘多野,最緊要大家一齊係開心同幸福.根本5洗理以前ge事,唉!今日個fd拎住棵仙人掌,我就諗先自己都有ga~好耐冇見過la~唔g佢而家有幾大le~靚5靚e~
|
小雅NeW TiMe 刊登時間︰2007-09-07 10:27 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |


|
« |
198 |
199 |
200 |
201 |
202 |
203 |
204 |
205 |
206 |
207 | ... |
382 |
»