今日好開心呀,原本我放左工要開會Ga,因為我AC戈邊d野無問題,
所以我唔洗同佢地一齊開會,hehe,所以6點半就走得,
今日公司d人仲教色左我整2個我一直都好中意食Ge甜品,
有芒果布甸同雞蛋布甸,好正Ga,我中意呀,
之後翠姐仲話星期6拎d雞蛋布甸返公司比我地食tim,好Yeah~^^
今日翠姐無lala同我講,今次我返去,覺得我唔同左,仲乖左tim,
脾氣又好左,好多野都變左,其實我都唔知點解Ga,不
過我真係覺得自己大個女左,haha,可能因為....la,
夜晚食完飯仲食埋燕窩,因為上次媽媽整落左棷汁我冇食到,所以今次整返比我食,都唔知佢而家做咩Ga,個個月都整一次燕窩食,唉!~成日食甜野會肥Ga...