今日係月尾所以好多野做,又要整月結單,又要Fax,聽日仲多野做,唉!
今日係蝦路喂,其實我好想去Hk個海洋公園蝦路喂 Ga,不過.....
今日凍左好多呀,夜晚仲落雨tim,真係有秋天ge感受,甘快就2個月la,聽日又要開始11月Ge生活,11月我仲辛苦,又要考車,又要讀書,仲要返工,到時我諗我死得la,不過無計la,我要比心機先!!
唉!聽日實凍好多la,我又冇咩長袖衫tim,星期5同施琪,欣欣佢地去新葡京食buffet之前去行下街,買返多幾件衫先^^
PS:我只係一個18歲Ge女仔,唔好要我做甘多野好唔好,其實我同其他女仔一樣仲係甘幼稚,都一樣中2人就Ga,而家我做左甘多野,已經係超出能力範圍,你都色講我好,甘有時你講每樣野之前諗清楚先好無!我心靈都好脆弱ga咋,有好多野我色諗,但係做戈陣未必可以甘成熟,因為我始終仲係好細路女