今日有fd同我講唔好覺得異地戀辛苦就放棄...諗下以前幾辛苦先可以一齊到
諗下係咪真係甘心比距離打敗...真正最愛的...你一放手..會一生都後悔
其實諗深一層又真係幾岩,以前點辛苦都可以捱到,而家你只係去讀書,我又點可以放棄
真係好想你可以快d返黎,真係好掛住你,好想每日都可以見到你,我知我甘諗係好自私,但係我真係好想任性多一次,可惜.......3個月話耐唔耐,話短唔短,講係好易,但係真係做就好難!!
今日係公司,佢地係到講一個女仔Ge氣質好重要,只要你有氣質無論你著咩衫用咩野,都係特別唔同Ge,但係冇氣質Ge女仔就算你成身名牌,係人地眼中同大陸買Ge假野冇分別,根本冇人會覺得你係用緊真野....難怪所有男仔都話一個女仔除左講樣同心地之外仲睇佢地有冇氣質,俾人第一刻Ge感覺係點
翠姐亦同我講左一樣野,一個人Ge氣度亦都係非常重要,就算你幾憎同幾唔中意戈個人都好,表面你都要對人好,都要當佢係一個普通Ge朋友甘,因為甘樣係對人Ge尊重,係佢背後你幾唔中意佢可以鬧佢,但係o係人地面前就唔可以甘樣,做人要圓滑d,多個朋友比多個敵人好,其實le樣野曾經有好多人都同我講過,因為以前Ge我一唔中意戈個人,就唔會點同佢講野,對佢Ge野又唔會理,但係甘樣係唔得Ga,至從9月開始我慢慢甘學色左呢樣野,亦因為甘樣,我亦都小左同我老公哎交,可能我真係明白到有d野我放棄左後果會好嚴重,所以當初我冇做到個決定,冇放棄到我老公