● 每個人 ...身邊都有☆ 一個天使﹏
[今日去食飯..:}
今朝第1堂就係肥張,唉!原本諗住死梗Ga La,冇得溫習,點G無LaLa群爺入左Le,原本肥張病左無番Ar,超開心,但係第2堂就測地理La,個個都係到出貓 ,但係太難La,都係5色戈2個圖!!到左中午,我就同隔離位(珩)一齊去食飯La,我地行左去國華買野飲先 ,之後行左去新馬路到食面.我地去到戈陣好熱Ar, 因為出面好哂,食完之後我地去行左一陣街就返去學校.終於都捱到放學La ,但係又要全班留低自習,因為今日係星期四,唉!又要見到個低b MiSS!!好憎佢,6點戈陣終於走得La,戈1刻係最開心Ge ,今日真係好熱Ar,點解E+愈Le愈熱Ga!!