● 每個人 ...身邊都有☆ 一個天使﹏
ˍ又落雨la...
琴晚開始落好大雨到今朝 ,原來諗住一定5洗返學ga ma,點g都係要返woo,今朝老公le送我返學之後我地仲去左買早餐 tim.仲有因為落雨ge關係我地班搞ge BBQ取消左la,改左去澳門蛋戈到溜冰 woo,我原本好想去BBQ ga改左溜冰甘我就5想去la,因為好悶...今日上物理堂戈陣我雞東比物理偉打左1把,佢又5避woo超搞笑,佢仲好似比人打傻左甘無lala打我woo,最煩ge 係我後面隔離戈個死肥婆無lala成日搭散 woo超憎死ar又煩woo,聽日5.4放假,後日都放假,終於有2日休息下la,5洗甘辛苦la,但係之後就冇假放la...6月就要開始考試la,要努力先得la!!