每個人 ...身邊都有 一個天使

雅子■□ 想每天︼ 依賴你 ˇ什麼都不懂
                    ×╳  等待_-` 你的 出現 ....°
                     【  只因為  一句說話 /|\ 我愛你。                        
 


CaRmEn1226
暱稱: ╭. 雅子☆
性別: 女
國家: 澳門
地區: 望德堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
[係屋企煮飯仔**
超嬲
_心情好差
聚會中...
去City Of Dream食Buf...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
日誌統計
文章總數: 382
留言總數: 343
今日人氣: 27
累積人氣: 8255
RSS 訂閱
RSS Feed
 

 

2008 年 3 月 2 日  星期日   晴天

 

 

好頭痛...

   

琴晚3點幾先去訓,但係又訓唔到,今朝9點幾醒左一次,11點就醒左,最後訓到12點幾就起左身,今朝起身個頭好痛,只眼又腫到打唔開....好慘.....又辛苦,又痛個頭!!

唉!今日又無咩胃口,食左小小面包就算,又唔想食其他野,好唔舒服今日!

點解人一定要失去先懂得珍惜,先會後悔過去做錯既事,點解做每一件事之前唔會去諗清楚,人得到一樣野,唔一定永遠能夠擁有ga,所以係擁有既時間要諗清楚,如果做錯一件事係會永遠失去ga,當你有權利去得到戈刻你冇好好去珍惜,失去既時候連當初既權利亦都會失去ga.....

點解每個人一定要失去先明白,甘不如從來都冇得到過,唔係更好嗎?其實人與人之間有d咩係可以永遠擁有ga?點解每個人都要後悔當初做過既,都要係失去先後悔當初唔好好去珍惜?點解人係講每一句說話之前都唔去想清楚後果?

以上le d問題,我真係好想有一個人可以答到我

         小雅NeW TiMe 刊登時間︰2008-03-02 02:31 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]