1月21號,今朝家豪8點就le我屋企接我去食早餐,之後中午佢去左整頭髮,我放左工就去左買熱菊蜜同餐蛋治去比佢食,之後夜晚就le接我去行街,去左買朱古力準備2月14le送比d朋友仔,差5多8點就返左我屋企到坐
1月20日,今日家豪就陪我同呀婆上大陸,因為我要探爺爺,仲比左幾千蚊我,之後11點幾我同家豪就自己上去搭車返澳門,之後去左行街,老公仲買左件衫比我,我自己又買左好多野,不停甘掃貨.....^^
1月19日,今日6點幾家豪終於係台灣返左le澳門,佢一返le就過左我屋企,拎左芝麻,香竽,紅豆味3大包麻糬比我,之後仲有4包細包ge麻糬,好好食ga,仲有2包魚條,1包蝦餅,仲有一條粉晶手鏈我都幾中2 ga,反正我一向都中2水晶ge,原來台灣仲貴過澳門d水晶,仲有3只hello kitty ge擺設,幾得2 ga~因為3只,有1只係特別版le ga,好野^^,之後老公就同我去左幕府料理到食日本菜,我地叫左天婦羅炸生蠔,好正ga,仲有三文魚花之戀,好靚ga,真係有d唔捨得食,仲叫埋鰻魚飯tim,This very good^^