| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 5 月 21 日 星期三  |
| |
|
|
心情好大反彈!!...唔知今日可以用咩表情符號..去表示我今日既心情..
早上..7:10出左門口...估到你同唔到我番學..
係..係有唔開心..但係我冇嬲,都冇咩點..
我知道要比平時早咁多起身係好難
你都唔可以勉強自己...知道嗎?
一路同你傾電話...你一路係度嬲自己!!
你咁做只令我唔開心...有冇諗過我感受?!
一番到學校...都sd個sms比你...希望你冇事..
出到黎..見到你..哈..不知可以點樣..
你一望到我就down哂...見到你咁...好痛=(
/3\"sorry..我不應該約你.. 排隊果時叫你唔好唔開心..
都係咁..唉唉唉....諗辦法哄番你!! 叫rocky哄你a.a"
ls..成堂唔知係度做咩..
寫紙仔,,,諗住寫唔淮唔開心520次-.-
時間唔夠...寫上我對你的心情..
ls..又廢了...benny也覺得怪..
正常如果我有睇南京一定會喊..
點解我冇喊?好簡單,,成堂都諗緊其他野...
冇睇過,,,就算係睇..心都唔係果度...!!"
ps.swing話我同你係度玩邊個最姐..最down..
maths..做數..都係有諗你..不過..好dd"
最後果d訓左教..唔想再諗d咩...
小息...等swing番黎..第一時間就找你了..
sorry呀..找左陣就落去music room..
叫swing陪我上番黎..
見到2s有好多音樂人係度..哈哈"..
多謝..你送比我的花a.a"
唔知你還係咪唔開心..不過我諗應該好番d..
ps.果時還諗緊點哄..
biotect"...今堂..冇咩點上..
都係好似今朝...冇錯..係開心..有花花@v@"
但係..覺得你都係唔開心..
只好..只好,,學你咁摺野..手上冇紙...
只有100蚊..唔識摺花...林傲雄話識..
但係100蚊太大了..
哈..冇諗過..自己會咁傻...
將100蚊,,1分為2左...
你..係有幫我摺- -但係是白合花-.-
我心痛不是這100蚊廢了..而係唔識摺花\3/"
算了..放棄!!!!"
is...溫書->quiz..無聊的一堂
lunch找你跟你說我這傻事..
最後跟你一人一半..算是開心吧..
又玩et了-w-
lunch..算開心多了..
見你沒有唔開心^^"
呵呵...""不多打...算是第一次同你最長的lunch"
英文..上上下好得累..訓了
訓醒...老fa先話比個rest我地..唔好再遲d!!!!
中文...kk提早左完li一堂...
冇野做..
班中好多人面部抽根- -凸"
放學...去找你...你果班d人--"
真係好核多謝某d幫我地發揚光大"
某林" [[你的名字]]..我地拖手囉
某林望住我-.-..我..笑..
我"你地咪拖囉0,0,,唔洗望住我笑..
落小食度買3文治@v@"
等陣n年..食完走了..
去到馬路..見到你..哈哈"..
你原來唔趕時間..是黎找我的@v@"
hehe"多謝...mtr又玩et-.-..
好得意呀!!"
跳舞->行街->回家->食飯->訓教->打blog->...."
e家..日日都唔做功課
一番屋企唔係同人傾電就訓教...
很希望..能與你上學..
但我不介意..你唔得,
你也不要再自責...
這只會令我不高興"
今天不能,明天不能..
我也沒所謂...因為我知道我們還有很多個明天""
say that you love me,
say that you can...."
[=今日報告完畢=]<<有cm的更好-v-! |
| 打完既時間係.. 2008-05-21 11:28 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]<<我要我要-3-" |
2008 年 5 月 19 日 星期一  |
| |
|
|
唉...昨日很開心..但今天...反常...=(
早上沒什麼...還在思念昨天的行程..""
呵呵-w-"...開心的..興奮的..
直到數學完左..
成堂數訓教..好唔舒服..
耳仔痛..痛到冇朋友..
同swing講...沒feeling..
食完野...re-test..痛...好累..唔想做的說
同swing講..again!"
算了!!..唔理..英文堂..痛到喊...
唉唉...!!多謝tim仔..同elaine..
只有你們關心我..=]""
~"~life ed...寫信=(..
放學..落雨...好想比雨淋..
好想令自己清醒..
sorry all of u//其實我冇同 嘈..
件事係lunch time我地成咋..一齊果時..
唔好估..唔想講^^"
淋雨..爽..!!透視@@"
跟住上左rocky屋企..全程同你傾緊電話..
sorry..我唔知點解會咁諗..可能因為個lunch...
sor"..我唔想的..請你原諒我...我以後都唔會咁做..
我會愛你,,,直到你不愛我,...
finish rocky home..
go to see doctor..
用左果d藥..冇好過...都係痛..
算啦..!!唔想打...打左有d想喊.."
-----------------------------------------
[=今日報告完畢=]<<有cm的更好-v-! |
| 打完既時間係.. 2008-05-19 11:20 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]<<我要我要-3-" |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 38 | »
|