°×| CaRoL﹏貓²﹍×;;我正在想你耶..掛住你!!
CaRoL_xDa_a
暱稱: CaRoL﹏貓喵=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
最新文章
唔打qooza好耐啦--
2008-08-29
2008-08-28
2008-08-20
812
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
文章分類
全部 (75)
學校=] (2)
未分類 (73)
最近訪客
最近沒有訪客
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2008 年 5 月 21 日  星期三   晴天


                      
放左係.. 未分類
 
 

心情好大反彈!!...唔知今日可以用咩表情符號..去表示我今日既心情..

早上..7:10出左門口...估到你同唔到我番學..

係..係有唔開心..但係我冇嬲,都冇咩點..

我知道要比平時早咁多起身係好難

你都唔可以勉強自己...知道嗎?

一路同你傾電話...你一路係度嬲自己!!

你咁做只令我唔開心...有冇諗過我感受?!

一番到學校...都sd個sms比你...希望你冇事..

出到黎..見到你..哈..不知可以點樣..

你一望到我就down哂...見到你咁...好痛=(

/3\"sorry..我不應該約你..  排隊果時叫你唔好唔開心..

都係咁..唉唉唉....諗辦法哄番你!!  叫rocky哄你a.a"

ls..成堂唔知係度做咩..

寫紙仔,,,諗住寫唔淮唔開心520次-.-

時間唔夠...寫上我對你的心情..

ls..又廢了...benny也覺得怪..

正常如果我有睇南京一定會喊..

點解我冇喊?好簡單,,成堂都諗緊其他野...

冇睇過,,,就算係睇..心都唔係果度...!!"

ps.swing話我同你係度玩邊個最姐..最down..

maths..做數..都係有諗你..不過..好dd"

最後果d訓左教..唔想再諗d咩...

小息...等swing番黎..第一時間就找你了..

sorry呀..找左陣就落去music room..

叫swing陪我上番黎..

見到2s有好多音樂人係度..哈哈"..

多謝..你送比我的花a.a"

唔知你還係咪唔開心..不過我諗應該好番d..

ps.果時還諗緊點哄..

biotect"...今堂..冇咩點上..

都係好似今朝...冇錯..係開心..有花花@v@"

但係..覺得你都係唔開心..

只好..只好,,學你咁摺野..手上冇紙...

只有100蚊..唔識摺花...林傲雄話識..

但係100蚊太大了..

哈..冇諗過..自己會咁傻...

將100蚊,,1分為2左...

你..係有幫我摺- -但係是白合花-.-

我心痛不是這100蚊廢了..而係唔識摺花\3/"

算了..放棄!!!!"

is...溫書->quiz..無聊的一堂

lunch找你跟你說我這傻事..

最後跟你一人一半..算是開心吧..

又玩et了-w-

lunch..算開心多了..

見你沒有唔開心^^"

呵呵...""不多打...算是第一次同你最長的lunch"

英文..上上下好得累..訓了

訓醒...老fa先話比個rest我地..唔好再遲d!!!!

中文...kk提早左完li一堂...

冇野做..

班中好多人面部抽根- -凸"

放學...去找你...你果班d人--"

真係好核多謝某d幫我地發揚光大"

某林" [[你的名字]]..我地拖手囉

某林望住我-.-..我..笑..

我"你地咪拖囉0,0,,唔洗望住我笑..

落小食度買3文治@v@"

等陣n年..食完走了..

去到馬路..見到你..哈哈"..

你原來唔趕時間..是黎找我的@v@"

hehe"多謝...mtr又玩et-.-..

好得意呀!!"

跳舞->行街->回家->食飯->訓教->打blog->...."

e家..日日都唔做功課

一番屋企唔係同人傾電就訓教...

很希望..能與你上學..

但我不介意..你唔得,

你也不要再自責...

這只會令我不高興"

今天不能,明天不能..

我也沒所謂...因為我知道我們還有很多個明天""

say that you love me,

say that you can...."

 

                                                                                   [=今日報告完畢=]<<有cm的更好-v-!
打完既時間係.. 2008-05-21 11:28 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]<<我要我要-3-"


2008 年 5 月 19 日  星期一   晴天


                      
放左係.. 未分類
 
 

唉...昨日很開心..但今天...反常...=(

早上沒什麼...還在思念昨天的行程..""

呵呵-w-"...開心的..興奮的..

直到數學完左..

成堂數訓教..好唔舒服..

耳仔痛..痛到冇朋友..

同swing講...沒feeling..

食完野...re-test..痛...好累..唔想做的說

同swing講..again!"

算了!!..唔理..英文堂..痛到喊...

唉唉...!!多謝tim仔..同elaine..

只有你們關心我..=]""

~"~life ed...寫信=(..

放學..落雨...好想比雨淋..

好想令自己清醒..

sorry all of u//其實我冇同嘈..

件事係lunch time我地成咋..一齊果時..

唔好估..唔想講^^"

淋雨..爽..!!透視@@"

跟住上左rocky屋企..全程同你傾緊電話..

sorry..我唔知點解會咁諗..可能因為個lunch...

sor"..我唔想的..請你原諒我...我以後都唔會咁做..

我會愛你,,,直到你不愛我,...

finish rocky home..

go to see doctor..

用左果d藥..冇好過...都係痛..

算啦..!!唔想打...打左有d想喊.."

-----------------------------------------

 

                                                                                   [=今日報告完畢=]<<有cm的更好-v-!
打完既時間係.. 2008-05-19 11:20 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]<<我要我要-3-"