為什麼我不會哭?!
為什麼我不能像別人一樣用眼淚發洩?!
為什麼?!為什麼我難過的時候都不能哭?!
為什麼看見別人傷心的時候不能和別人一起哭?!
為什麼自己傷心的時候不能哭?!
為什麼感動的時候又不能哭?!
很討厭!!!
我好想講一句:你身邊既朋友之所以離開你.完全係由你一手一腳造成既
你唔怪得邊個!你亦都唔需要同人解釋任何野
因為你既所作所為已經話左俾人聽你係一個點樣既人!!
係,可能你覺得自己冇錯! 咁係因為你冇企係人地既角度去諗
你冇諗過人地點解會咁對你.你依然覺得係人地誤會你
你話我地冇諗過你感受..咁你又有冇諗過我地感受
點解成日要我地理會你既感受.而你完全當我地冇到!!!
你永遠只會諗你自己.你冇諗過你啲身邊既朋友.
你冇諗過應該點樣去對待你身邊既朋友!!!
人地憎你係有原因,唔會全世界都冇原因地去憎你
無論人地同你講左幾多.你應該要點做.但係你依然都係咁既樣
你可以做番你自己.冇人要你去改變任何野.咁你就要接受呢個現實.
唔好再成日話人地又點對你又話你. 你應該要諗下你之前係點對人.你做過啲咩
所謂有因必有果!!
我相信都有人憎我..我相信都有人係度講我壞話! 咁我點?!我可以點?!
我係咪應該好似你咁樣?!我係咪應該學你?!
你話你慘!大把人慘過你!
你所擁有既你唔識去珍惜,,唔值得你去珍惜果啲你就偏要緊張
其實你比好多人都幸福.只係你自己唔知!只係你自己唔識得去珍惜你所擁有既野而去理埋其他無謂既野
你話我惡.冇理過你感受! 咁請問你又有冇諗過我點解要咁惡對你?! 我之前都唔係好似依家咁對你.你有冇諗過?!
你都冇理過我感受囉!! 你成日係度煩.係度唔開心!但係你就從來都冇諗過解決辦法既方法
只會愈黎愈多人討厭你.你啲朋友只會一個一個咁離棄你
對你好果啲你完全唔識得去珍惜.完全當冇到!!係完全當我地死既.講既野係廢既
咁你仲同我講咁多做乜姐.我所付出既連少少回報都冇.突然間真係覺得自己好傻
我可以忍到你咁耐.我覺得我已經好勁.我都開始佩服我自己
冇諗過人地俾你既意見! 我聽得太多.講亦講得太多! 你會唔會改我亦都已經好清楚
以上既說話純粹係我發洩..你可以唔洗理會.可以當冇睇過.呢篇野都應該幫唔到你!
今日啊sir唔理我地..佢今次應該真係嬲左我地~_~
唉~ 對唔住啊!!