分類: 未分類
今日落好大雨啊!搞到我冇得出街買野食,,為有係屋企事旦食d野就算. 希望聽日唔好再落雨啦!
今日落好大雨啊!搞到我冇得出街買野食,,為有係屋企事旦食d野就算.
希望聽日唔好再落雨啦!
發表時間:2007-05-19 07:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]