| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
考試[一]
|
分類: 未分類 |
|
今日係第一日考試,第一堂係中文,第二堂係英文聆聽.
呢次英文聆聽比上次難咗好多..
今日考試果陣俾老師點來點去,又話帶邊個去班主任到,又話去同班主任講,搞到我差D連試都考唔到.
就黎考試佢都叫我去搵班主任喎,佢都係到考緊啊!!
唉,,終於可以考試啦,考緊果陣班人又吵喎,份卷已經難架啦,仲要係到吵,我都聽唔明佢講乜.不過都OK啦.
聽日繼續努力啦!!
|
|
發表時間:2007-06-12 11:09 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
視藝考試
|
分類: 未分類 |
|
今日老師俾咗一個鍾我地考埋張畫,係畫[奇異的髮型].
得一個鍾,都唔夠時間畫.唉,,我起稿畫得都唔錯.但係油顏色油得好難睇啊!!!
我油到果個女仔塊面有D黑黑地,好似俾人打完咁.
跟住件衣服本來有D星星,但因為趕時間我全件油晒綠色...但係都仲係有D未油完.
電腦考我唔好視藝都係咁. 唉..希望中,英,數,常會考得好啦!!
|
|
發表時間:2007-06-10 02:11 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | »
|