今日係考試嘅第四日,亦都係考試嘅最後一日.
今日係考常識同中作,常識都ok,作文都作咗幾多字.希望呢次可以可以攞到好成績啦!!
唉,,考完試成個人鬆晒.
驚死!!
今日放咗學同兩個fd去我屋企,跟住我地上到去5樓,有個fd話有隻貓係到,我聽到吓死.
我地企係樓梯到唔敢行,我地企係到諗辦法,但係諗黎諗去都係唔得.好彩,有個男人上黎,我地叫佢可唔可以幚我地趕走隻貓.
佢好好人,趕走隻貓,跟住我地拿拿臨走上去.即刻關埋門.終於可以唔使咁驚啦!!
到6點幾,班fd要走啦,佢就開門跟住大喊又扯住度門:[我關唔到啊,快d關埋佢啊!!]我關埋門,點算啊?唔通唔使走咩?
我就話打電話俾人啦!我打咗幾個,終於有人可以幚到我地啦!!我地等咗一陣佢就黎到,速度好快.佢將整咗好耐,我地係入邊係咁大喊.
隔離啊婆開門問:[咩事啊?]我地就話:[有隻貓係到啊!]佢叫我地唔好咁吵.佢將俊貓用門關住,我地就好快跑落樓梯.
我陪佢地去搭完車之後我咪返屋企囉!我上樓梯果陣好驚,我細細步行(冇聲)我行一層望一次.我上到三樓望上去見到隻貓,佢:[喵...]
嚇死我啦!我D毛孔突然豎起晒,個心都差D都跳咗出黎.我即刻沖落去.我去我啊媽到叫佢陪我上去.上到去又聽到隻貓叫.又嚇死我啦.
我叫我啊媽用門關住佢,等我返到屋企先好走.唉,,返到屋企放心晒!但係都係好驚!!