| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
畢業典禮
|
分類: 未分類 |
|
今日係我地嘅畢業典禮,,係屯門大會堂舉行.
我同二個同學係領獎生,所以我地坐係前面.
唉,,老師按頒獎嘅順序分開晒我地,搞到我一個人坐係果到,悶死人啦!!全程冇出過聲.
開始啦!首先係頒獎,我開始有少少緊張 .我好驚呀!!不過好彩,係拎獎果陣唔係好緊張.
影完相就行返落台,,落咗台.嘩!!即時輕鬆晒..
頒完D獎之後有一D表演,佢地雖然係好細個但係都表演得唔錯架!
|
|
發表時間:2007-06-07 10:58 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
激死人!!
|
分類: 未分類 |
|
今日上普通話堂果陣真係激死人啦...上堂好似打仗咁.
D人係到亂跑亂撞,,打架,,推D桌,,搞到個課室仲亂過打完仗黎咁,D桌又歪晒.
又係我同另一個班長寫名嘅時後啦...開始果陣我俾佢寫,到最尾我先寫.
上完堂出黎仲要俾人屈.佢話係我寫佢名,話佢出位同講野.佢果D唔係我寫架,係另一個班長寫架.
佢第一次頂我嘴我冇寫佢,出到去果到又話我,仲用D好恐怖嘅眼神望住我.我終於忍唔住啦,最後寫咗佢:[罵班長,頂嘴.]
我真係好冤枉架,不過我都冇講出黎,佢係我個FD.但我真係好想講架,算啦,俾佢罵下又點姐.
|
|
發表時間:2007-06-06 10:39 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | »
|