|
今日11:00返學校練小提琴#
12點幾返到屋企,,食左D野睇左陣電視就瞓覺ZZZ
1:50方小姐打電話黎叫我去KFC*
去到食完野就上去冒險樂園玩-.-
好多飛呀!!換左好多野...我換左隻麥兜,,好cute!!
快樂不知時日過,,話咁快就3點9啦!趕時間呀!!
於是就決定打的去,,個個係咁沖入去,,個個都唔想坐前面果個位
首先方小姐係第一個入,,佢俾度門夾親手指@
第二個係黃小姐(冇事)
第三個係本小姐,,入果陣砍親度門上面垂左落黎果個位-.-
超痛,,仲痛左好耐...搞到個頭晕陀陀,,依家仲有少少晕*%@#*
架車又焗,,空氣唔流通)0(
第四個(冇事)
晕晕晕!!! 下次唔想再搭啦!!
點解唔開窗呢?!咁咪唔使開冷氣囉!!
|