| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2008-02-28
|
分類: 未分類 |
|
今日經過5b班o既時候;
望左入去...
想望某個人''
但係......
無啦啦俾人影到啊!!
係5b班課室
有個女仔幫個男仔影相
我同個fd係出而經過...
個鏡頭岩岩好對住我,,
卡拆~
就係咁樣
俾人影左啦!!
果一刻勁想走入去叫果個人del左張相
希望佢會del左佢啦!!
慘慘慘!!!
科學堂悶到爆;;
睇片果陣睇到差d瞓著左-.-
好彩當黎小姐行緊過黎o既時候即時睇番個螢幕-3-
好彩冇俾佢發現姐!!逃過一劫
今日又俾拎個名黎講啦!!
仲要唔止一個...
搞珠,,搞珠,,搞佢個死人頭..
咁鍾意搞珠~~
去六合彩果度做啊笨= =
仲要講埋特別號碼係:x號
妖,,咁勁,,去買六合彩啦!!
不過贏左要分半俾我嫁波^^
仲要入到MMLC仲講...
班人好真係無聊~
今日到此為止!! 拜拜^_-
|
|
發表時間:2008-02-28 07:19 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
今日做左件好事!!Y
|
分類: 未分類 |
|
今日要去元朗劇院排舞!!
6點幾左右就可以走得lu,,
我同個fd一齊走~
走到元朗廣場對面果絛馬路到=
我地係到等緊紅綠燈...
跟住有個女人問我個fd元朗廣場係邊?!
我地就指住對面話:過左絛馬路再向右邊行就係啦!!
跟住過左一絛馬路,,,
我個fd要搭輕鐵''
個女人跟住我個fd去-.-
我個fd就話唔係行果到,,,
要行過去對面!!
跟住我就同個女人過馬路;;;
佢話佢要搭【968】
我就話【968】係巴士站到,
佢問我點去??
我話:我唔係好識講,,不如我帶你去呀!!
佢就話唔該晒!!
我話唔洗^^
佢都有問左我一d問題~
1.你幾多歲呀?!(F.1)
2.你地間學校多唔多功課做呀?!(一時時啦!)
3.點解咁夜先放學o既?!(因為要跳舞)
佢真係好有禮貌^^
佢一路上講左好多句↓
唔該,,唔該,,唔該......
終於帶到佢去巴士站到搭車啦!!
嘻嘻^^
其實幫到人我都好開心^^
|
|
發表時間:2008-01-03 11:28 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | ... | 136 | »
|