| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2008-03-15
|
分類: 未分類 |
|
今日9:00同ah彤&盈去食早餐
跟住就番數學啟進班~
太好了~~
最後一堂;;
放學後就去I T Cafe做專題...
唉,,做左成兩個鐘先係做得果DD''
期間好悶-,''
ah彤撩我打交-.-
But...
無啦啦打人,,佢又冇激嬲到我,,我出唔到手
佢係女仔,,更加出唔到手= =
到時整親佢又或者整親自己都唔係幾好啦!!係咪?!
做完了~~便走人
同ah嫲&彤搭車去天水圍
期間...我地行行下--
講到一個問題;;
就搞到我笑到跪左係地o_o
我都唔知點解我可以笑到咁勁''◎;
跟住就同ah彤去睇『我的最愛』
基本上係幾好睇..
但個結局好意想不到:]
睇完就歸家~
|
|
發表時間:2008-03-15 11:05 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008-03-12
|
分類: 未分類 |
|
今日好早就起左身啦!!
and then
同我呀爸&媽&婆去飲茶茶~~
係飲茶o既時候...
佢地話去深圳,,,
本黎我都會去o既
but...
飲完茶之後,,
我老媽子就陪我去睇醫生
睇完醫生我老媽子叫我唔好去
番歸休息
sleeping~~zzzzzzz
但琴日訓左咁多仲點訓到呢?!
番到屋企就食藥藥...
好彩d藥細粒~易食
但見到樽藥水就...
最後食番粒醫生開o既喉糖
好味...
好味過得果定喉糖
雖然話就話檸檬味,,但我唔多食到
係時候休息下啦...
抖足精神
聽日仲要番學嫁
記住唔好病呀各位...
|
|
發表時間:2008-03-12 01:36 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | ... | 136 | »
|