| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2008-03-29
|
分類: 未分類 |
|
今日俾兩位人兄吵醒左-,-
跟住就做做功課~
1:30出街同aR盈& aR彤去食m記.
期間撞到一位我地班o既男仔
唔想提佢係邊個;;
跟住上三聯
買左個筆袋
番學校圖書館借書做book report
借完書番屋企
冇掂過D功課
成晚都係玩電腦
因為太耐冇掂過部電腦啦~
|
|
發表時間:2008-03-29 11:43 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008-03-18
|
分類: 未分類 |
|
今日番到去學校
ah彤問我:你個小提琴呢?!
-0-死得~冇帶
唉...
唯有放學睇下趕唔趕得撤番屋企拎啦!
上完電腦堂番到課室''
陳xx講到成4:00.
跟住仲黎多個miz李
大佬...
趕住番屋企拎琴嫁~
好彩4:05可以走人
出門口果陣見到校長同陳sir
冇事發生
不過唔咩書包好似好怪oo''
唉,,行樓梯行死人
行上去又行番落黎...
番到學校4:20
好彩趕到
抖左陣就小提琴;;
完左之後番到課室
and then
ah盈,我,方xx陪ah彤去搵溫sir
D&T室搵唔到
就去教員室搵
都係搵唔到*
跟住就去校務處報失
咁岩校長行入黎
佢講左句:你們好
好驚訝~
跟住校長就問ah彤做咩
又叫ah彤同佢去D&T室搵溫sir
D人話溫sir走左
咁樣就...唯有番屋企啦!
估唔到校長係咁熱心助人
|
|
發表時間:2008-03-18 09:31 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | ... | 136 | »
|