| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2008-05-22
|
分類: 未分類 |
|
今日又好遲先起身;;
晨讀果陣ah sIr俾左篇野我地睇--
好笑xD''那位人兄是不是很喜歡熊貓?!-,-
數學:完全唔明呀鄧先生講咩-_-
中文:測驗;;寫道理果度都係作o既'' 第二堂寫十分鐘寫作;;好笑咩?!
普通話:聽埋之前o既聆聽;;做工作紙
英文:真係好憎佢囉!!又話趕時間,,要盡快教埋D野...佢有教過咩?!完全睇唔出喎~
勁啦你!!快到我完全唔覺得你有教過書-,-頂!又話我地之後冇時間玩遊戲、
乜佢有同我地玩過咩?!佢同我地玩果D算係遊戲咩?!佢更年期呀?!
Lunch:食飯果陣唔明左加兩位靚女講咩?!吃了一餐安靜茶飯-,-
之後就望住ah wing同呀何小姐佢地--唔好諗埋D衰野!
我想同你講:我覺得如果你同佢講o既話係會有可能o既!!55
科學: 開頭都幾悶下~之後就好好笑;;期間聽到陳生講,,呀Wai小姐除鞋-口- 唉...
又玩水;;我頂佢,,你知唔知我本書好無辜嫁?!佢邊忽得罪左你呀?!
我代佢講聲對唔住!!唔該以後都唔整D水過黎
FM:講番果篇野!!果位人兄都得嫁啦!
放學留係學校做音樂專題...
我囍你!!
|
|
發表時間:2008-05-22 09:13 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
2008-05-21
|
分類: 未分類 |
|
個天終於停雨啦!!
中史:好似冇事發生,,聽書;抄notes
地理:一樣的沉悶--見ah wIhG畫野~我又畫...
ah wInG拍照時俾ah sIr發現左...好驚!!好彩最後都冇事^^
Ah wing 對唔住!!
小息:同文盈去搵老師俾分,,跟住就落IT Cafe
中文:第一堂,,冇事發生;;第二堂,作新詩〞好難哇,,諗唔到作咩
ah嫲【教我如何不尋死】改篇自 徐志摩【教我如何不想他】
普通話:Miss蔡俾今日義賣果D野我地睇;;第一眼就睇中左心形果個風鈴@.@
Lunch一定要落去買!!
Lunch:落到去,,ya!俾左$20買左^^hapi*跟住就開始設計
西史:不得不提o既就係ah sIr問問題果陣,,後面 『行雷』 好恐怖!!
ah wInG笑傻左xD''
Drama:同ah彤講講下野;;笑傻左^^笑到肚痛!!笑到講唔到野;;不過佢地唔知我笑咩
放學:落去繼續畫埋少少野,,凈番D番屋企加功
|
|
發表時間:2008-05-21 09:18 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | ... | 136 | »
|