| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2008-10-02
|
分類: 未分類 |
|
科學堂ah sir冇番...
第二堂miss Li 代堂,,收左兩部電話;
lunch!知唔知咩叫男女授授不親,依家同你好熟呀?!
電腦:整flash,,跟住一堂半時間俾我地整,,整完就可以玩電腦^^
隔離果個上youtube睇野,,係度狂笑...見到佢笑無啦啦又跟住佢笑-,-好低能
今日打左鐘冇幾耐就放...
十年難得一見o既事
等ah 彤跟住落去搵周姑娘,,點知佢傾緊電話
傾左好耐......最後都係唔等啦~走人
去補習- -
參唔參加啤梨義工團好呢?!
有冇人樂意陪我參加?!
|
|
發表時間:2008-10-02 07:27 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008-09-29
|
分類: 未分類 |
|
勁耐冇打過blog啦...
依家日日都過得差唔多;
比以前忙左好多同埋自閉左
上堂基本上都唔講野-,-
上堂吵到想死''
特別係西史堂,,個個都調晒位-,-
本身隔離有人,但係走左上前面同人傾計
食飯又係咁,,自己一個人食
lunch超乖的做功課...
隔離果個成日問我借野,,雖然我都好樂意去幫助你
但係......
班人真係好吵,,好難忍;
班主任唔使講,,勁到爆真係
冇野好講...
放左學去補習-,-
下個月唔想再補,想有足夠時間休息
|
|
發表時間:2008-09-29 09:05 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | ... | 136 | »
|