| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2008-05-14
|
分類: 未分類 |
|
今日番到學校第一時間當然就係拎書啦
跟住ah彤就話玩波子棋
數學:我已經嘗試去聽;;但依然都唔多明佢講乜-,-
中文:依然係講古詩...之後無聊 見我隔離果位畫塗改液and then我又畫埋一
份其間發生左D好好笑o既事^v^ 我支塗改液:
^0^
-,-'' ♥何漢昶?!-口-
小息:又係玩波子棋
普通話:...
英文:唔鐘意上英文;;為左選人參加聽日果個【Spelling Bees】搞左好耐
原因係D人唔肯參加''
Lunch:依然係玩波子棋;;過得真無聊
科學:頂!
放左學去音樂室練歌,,,最後都搵唔到溫sIr,,唯有聽日先啦!
|
|
發表時間:2008-05-14 08:01 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008-05-13
|
分類: 未分類 |
|
今日遲到-0-
頂頂頂頂.....仲遲左勁多佢老闆''
地理:悶
小息:抄晨讀,,打鐘果陣岩岩抄好
中文:寫埋D拼音,,我終於知我ah爺係邊個啦xd^^
普通話:悶
lunch:陳生俾包茄汁我叫我大力禁個"茄"字,,冇野;; and then我向住陳生擠,,佢條褲lai野,,嘻!!
不過ah wing張桌都有-- sorry!!
西史:冇野發生
drama:ok啦!!
放學是我今天最期待的時間^^
唉......真係好想試下同你單獨相處-,-
之前好想忘記你
但我知道這是一件很難的事;;
對!ah彤說得對,,就算只是同學也很難忘記~何況是你
所以就算我們是沒可能,,但我仍然可以鐘意你;暗戀你
直到某一天我忘記你or不再愛你
|
|
發表時間:2008-05-13 09:01 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | ... | 136 | »
|