| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2009-12-16
|
分類: 未分類 |
|
lunch的時候發生了一場好戲劇性既事:)
好好笑,,我覺得我自己好勁!~!
連個天都唔俾我走...
但同時又發生左啲唔開心既事
係好唔開心!!!!!!!!!
電腦堂=]
ck sir話要送份禮物俾佢
我揀左份價錢好吸引既俾佢:)
之後..我搵到個bra
超靚!個人都唔錯:p 價錢亦都好吸引=]
$99999999.99
邊個買?! 
由於我留戀個bra同埋果個人 所以我停左係果度
隔離果個頂唔順,,,但我覺得真係好靚囉~_~
普通話堂睇多啦A夢睇到上腦XD''
麗妃個表情超誇張-_-'' 驚死人唔知咁0.0
唔開心!!! 憎死你!!!
|
|
發表時間:2009-12-16 06:42 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2009-12-15
|
分類: 未分類 |
|
英文堂悶到嘔...
兩堂都係做TSA囉!!頂頂.
聽Listening聽到想瞓zzz
中文堂:做啲唔見得光既野=]
我覺得我首歌作得好好
數學小測-_-
BIO:我搵唔到本書,跟住問王盈借
開Locker,抽左一本屬於我既書-.-
大家明唔明...
miss講啲野好....
lunch又同飛燕糾纏,好累
地理...........................
放學=]
俾麗妃一撞,啲微絲血管爆晒- -好痛
飛燕真係好強,,一個頂幾個.gd!
放學睇陪鍾鍾踢波-.-好無聊
佢俾個波車到,我幫佢嗌
[就向流星許個心願 讓你知道我愛你]
|
|
發表時間:2009-12-15 05:30 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | ... | 136 | »
|