|
今朝差D俾我啊爸嚇死
以為又遲到,點知彈起身睇下個鐘,點知得7:24分-_-
勁無奈,想訓番,不過算啦!最後都起左身
番學短短既路程撞到好多人,一個個咁黎
番到去,好多野要收-,-
收到想死,又唔知擺係邊好
中史,數學,中文,英文,IS,電腦
IS:哈,係本書度寫左D字,勁好笑,我真係好有創意xD''余文樂話我低能,但佢係度笑-,-
煖煖畫左個人,個樣勁好笑,唔知點形容,仲要係隔離寫住"靚仔X"
我發現左煖煖以前個樣同依家個樣簡直係兩個人
以前個樣...-_-''
依家超靚仔:)
今日又爆光管啦! VICKY差D中招,冇死到真係要還神!!
D野一樣一樣咁爛,下年2D真係可憐,嘻=]
電腦堂整PASCAL
跟住上TPK論壇,見到一個TOPIC入去睇下,最後忍唔住留言
寶寶真係好強,講果D野勁似囉!
|