係一個聚會中都可以話係第一次聽到就係.."愛ge 反面唔係恨, 而係冷漠....哀莫大於心死..." 無錯呢句講得岩, 好多人都以為愛ge 反面係恨, 但其實你係恨一個人ge過程中, 無形地你仲係在乎佢, 因為你恨佢就會做好多傷害佢ge 野, 但你都係想引起佢注意......至於冷漠真係令人好傷......因為你想在乎你ge人完全唔理你, 當你係透明, 陌生人, 個種感覺係令人最辛苦.....完全地佢係於棄你ge 狀態..........我中學時候試過, 父母就係咁樣對過我....好在佢地明白我點解會咁, 所以最後都無事...........而且恨一個人係一件好辛苦ge 事...並唔係可以引起佢注意, 而只會令佢更疏遠你.....而且你仲要用精神去想如何去恨佢............辛苦ge 都係自己............所以希望各位如果有愛ge人, 唔係以為佢唔愛你彧做左傷害你ge野就去恨個人, 因為最後個結果並唔係好.......
個日仲學會左人要為自己定下一個界線.....唔係以為你唔幫人就唔係好人......因為好多時你ge幫忙其實係超越左自己ge能力, 甚至將人地要負ge責任放在自己身上.........好似見到朋友唔開心, 有一些人就會同佢一樣咁唔開心..咁咪就係將人地ge負擔加係自己身上....不懂劃清與人一條界線........其實反而去激勵對方才可以行, 亦都好似好多父母咁....不願見到自己仔女無工做, 無錢用就不斷咁供養佢, 就算佢無搵工做都唔怪佢, 因為佢係佢地ge 仔....但其實係害左佢, 因為找不出個問題所在................做人有時真係要有條界線....如果唔係過左自己角色應做ge 事, 得出結果亦都唔好...........
|