今日響屋企睇戲... 冇啦啦想睇惡吻... 就成個下午都響到煲`-) 老母同老豆又唔知閃左去邊....唉唉... 點解我星期一就要番學呀????? 點解個開學禮又要搵我幫手呀??? 喱個暑假過完啦`超級唔捨得囉/3333\
谷到暈低左啦就泥` 響屋企熱到死人咁滯... 老母又唔比開冷氣=3= 成個人好暈囉搞到... 又上唔到網... 好彩我想睇既野琴日睇唒.. 如果唔系發脾氣....陣間暈低左>3< 冇得上網`唯有睇電視.... 睇睇下比人玩電話\3/ 救命.... 夜晚..全家做左隻牛... 只系食菜-0- 個天可唔可以有良心小小... 比小小風....落小小雨呢???