前幾晚~你因為電腦壞左而無上網~本身林住幫你掛QQ~跟住你將個密碼話左比我聽~仲講左句:唔該晒喔!跟住~我就幫你掛~掛左一陣~唔知邊個SEND左個郵箱過來~跟住我就打開來看~~點知看到你之前同一個女仔SEND的SMS~仲見到你地好親密甘係度叫~老公仔`~老婆仔~看到呢度既時候~~我根本就唔想再睇落去!~因為我實在唔想見到自己中意葛人~既然中意第二個女仔~~我好想問一句~如果你中意果個人~而果個人又中意第二個人~~甘你會點???其實講真D啊~我做甘多野~~都係驚失去你~我唔想讓自己受到任何的傷害~~如果換左你係女仔~~你都會甘林~既然你知道我地女仔甘多心~~會林好多無聊既野~~甘你可唔可以為左我~~做得更加好D~~同左你差唔多半年~~唔通你到而家都未真正甘了解我???你可以明白我既心情嗎???唔想無左你~~~~~
分類: 未分類 |