仲系大陸果陣~~我同姐夫同阿爸陪阿媽去醫院睇醫生~~因為阿媽隻腳5知點解~~企一陣就會覺得好痛~~~已經係好一段時間葛事~~~但醫生就話無野~~跟住阿媽又去照X光~~跟住照左好多~~~~而我同姐夫就企系出邊等距地~~等左成個鐘都未完~~跟住姐夫又同我講左好多人生葛道理~~仲話我要認真D讀書~~但都5係要我成日攞住本書係度讀~~只要我有比心機讀就OK了~~~讀書都要娛樂下~~有時去睇下電影都5錯~~仲話我5好甘早拍拖~~因為而家的后生仔好5負責任~~~!!!叫我5好~~~~~~~~其實講真D阿~~你地呢個年紀拍拖都係為左開心~~~我係度林~~~我地係度拍拖~~5通都係為左開心???????????比姐夫教訓左之后我明白左好多``````````````````
```
分類: 未分類 |