哇半個假咁就過左
都仲算充實 不過係時候做下功課哈哈
其實唔係唔想做功課 只不過專注力不足 所以需要較多時間:P
志明 春嬌 春嬌 志明
志明近排先down黎睇 春嬌就同choi 同dw睇左^^ 歌好好聽
志明 很寫實 我彷彿感覺到典型香港人的生活
兩根煙 平淡的相識相熟 慢慢上坡 下坡 最後又再一起走 我覺得很好看
春嬌 比起來不及志明般如此真實 起伏也較大
中段他倆雖曾分開 難得的「再見亦是朋友」 不時仍讓我有窩心的感覺
突然想起OneDay 起伏當中歷程相近 也是我十分喜愛的一齣
不錯
qooza背景換了
黑色從小六起就伴我至今 也應換一換了
現時中四 當中經歷多少事 多少人
也願舊事舊人 如黑色背景 瀟灑道別
學生會 究竟是好是壞 不知 還未衡量得到
但於我來說 肯定是個煩惱
壓力+煩惱的chemical reaction, their product is teardrop
進 不可 退 亦難
但我仍知道總需要答案
好好把握餘下的假期
android有得用ig了
雖然follower唔係好多 都係唔過100 但我覺得ig好似...facebook化
唔係唔好既 po張相多d人睇到多d人like多d人cm 應該係更開心架喎
熟既人都多左人有ig 係事實 係好事
只不過有時想搵個地方發下牢騷 po少少野 講少少野
我會覺得而家咁多人 怪怪地
終於發表完假期上半部要講既野 多謝
 |