Carman1996
暱稱: 阿So :D:D:D
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 638
留言總數: 1738
今日人氣: 2
累積人氣: 41893
每月文章
2010 年 12 月 22 日  星期三   晴天


2010-12-22 分類: 未分類

 Christmas service (y)(y)(y) 

 今天上學前還有些時間

 在家聽歌聽到哭了:"( 

 background music :"( 

 真的太好聽:"( 

 之後就上學了:) 

 很早回到學校

 hea... 

 算唔算同lam佑撞衫呢?!:$ 

 CELTICS :D 

 入hall, 唱詩歌都part都幾好

 唱聖誕歌都唱到我流眼淚

 We wish you a Merry Christmas:) 

 講野果個真係講得好悶:( 

 之後就返班房玩遊戲

 不錯:) 

 3E很好:) 

 過3D偷野食-v- 

 多謝細包:D 

 lunch 好快食完

 之後Deal左陣:$ 

 我終於贏返一次咁大把(h) 

 之後sing con 

 柒忠你好威威威威威威威威

 3E之光:$:$ 

 歌神:$ 

 放學. 

 搵人影相:) 相簿;D 

 多謝同我影+幫我影既同學仔:$ 

 仲有3E班相好warm我好中意

 仲有好多張我都好中意:$:$ 

 可惜相機就是少了一張和你的合照

 wish you a Merry Christmas. 

 其實有打算過去搵你影相

 最後都係放棄. 

 影完. 

 繼續Deal !!!! 

 M記Deal wif油菜

 我覺得我好勁:D:D 

 今日終於贏返:$:$ 

 -v- 

 哈.下次再戰-v- 



2010 年 12 月 21 日  星期二   晴天


2010-12-21 分類: 未分類

 死啦好快就考試

 我發現我仲未開始溫書咁:"( 

 sosad :"( 

 今日中英數Double:( 

 但今日都過得幾好

 都唔算悶

 劉棠電話響笑到我痴左線

 龍蝦同屎好好玩:$:$

 放學:) 

 Lam佑:@ G奶:@ Enson:@ 

 Deal :@ 

 太過份:@ 

 我相信我總有一日會贏:@ 

 輸死我:( 

 周街爭人錢:( 

 之後同必吹水

 你太過份

 別再讓我哭:@ 

 我已經想通了:) 

 請別sad. 

 請快樂:) 



2010 年 12 月 20 日  星期一   晴天


2010-12-20 分類: 未分類

 :'( 

 今天早上有點冷

 整天心神彷彿. 

 混混噩噩又一天了. 

 今天的笑容很難掛上

 :'( 

 影班相sosad. 

 開班會更sad. 

 放學正想打波

 Ms.Luk 冇返sosadsad. 

 天氣變幻無常

 大家小心身體

 Ms.Luk 早日康復

 麗敏 take care 

 保重身體:) 

 我也差不多了. 

 今天,我想唱的歌數不盡

 多些與人聊天

 令人更了解你

 也令自己更了解別人

 Soku 相逢恨晚:) 

 Stand by. Back up. 

 英文堂sms媽媽「我想食糖水:$」

 哈哈返到屋企媽媽就煲好:$ 

 love you mum(k)

 今天不斷不斷repeat 好多歌

 唔知點解今日突然係咁唱呢首

 不快樂的時候我最渴望一個擁抱

 有時不開心我真的好想好想可以抱住一個朋友然後可以放聲大哭

 一個真心的擁抱給我安全感

 擁抱時

 一雙耳朵在旁聆聽我想說的

 謝謝你Kaman(k) 

 常讓我抱.聽我說 :) 



2010 年 12 月 18 日  星期六   晴天


2010-12-18 分類: 未分類

 今日本身又係諗住做功課架囉sosad 

 最終呢,又出左街:$ 

 周圍行周圍行:D 

 味千食左野:) 

 富豪督左波:)

 富豪唱左K:) 

 希爾頓M記最後;) 

 太好:D:D 

 多謝陪左我成日:D 

 對銀包好唔充實既一日;P 

 不過係寒冬中好開心既一日

 終於唔洗一個人喺屋企過:D:D 

 快樂;) 

 不過勁sad 仲有勁多功課勁多書溫

 好啦加油啦:) 

 

 點解今日成日諗起你?! 

 唱k 唱到好多歌都諗起你

 想起你 我竟然 不自覺 流了淚

 這邊廂擁有 那邊廂又開始慨嘆失去

 我真難搞。

 可是我是真的清楚明白到我現在的幸福

 我擁有的已經很多了

 感謝給我幸福的人:) 

 其實我不想再想起你

 每一次想到曾與你有過的快樂

 然後又想起那天

 淚都在掉。心都在碎。

 其實想對你說對不起,我心裡竟還有他。



2010 年 12 月 17 日  星期五   晴天


2010-12-17 分類: 未分類

 今日依然係好凍:$:$ 

 昨天的暖 猶在心中

 過了一天 仍沒有絲毫退減

 笑容沒有從我面上停下來-v- 

 今日都幾凍下:$:$ 

 本身今日唱k 

 太凍麗敏cancel左sosad 

 之後我就喺屋企過左成日

 我有諗過做功課架

 最衰都係必必啦

 又撩我打機:@ 太過份啦:@ 

 話說我好耐好耐冇玩過msn game:'( 

 好好玩:$:$ 

 轉左FB icon:$:$ 

 我個表情係咁既;P 

 好啦今晚做功課:D 

 心情好到呢

 做功課都會快d :$ 

 我仲暖緊開心緊:D:D 

 天涼了

 保重身體

 緊記多加衣服:) 



最新文章
2014-07-14
2014-07-13
2014-01-29
2014-01-01
2013-12-23
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單