Christmas service (y)(y)(y)
今天上學前還有些時間
在家聽歌聽到哭了:"(
background music :"(
真的太好聽:"(
之後就上學了:)
很早回到學校
hea...
算唔算同lam佑撞衫呢?!:$
CELTICS :D
入hall, 唱詩歌都part都幾好
唱聖誕歌都唱到我流眼淚
We wish you a Merry Christmas:)
講野果個真係講得好悶:(
之後就返班房玩遊戲
不錯:)
3E很好:)
過3D偷野食-v-
多謝細包:D
lunch 好快食完
之後Deal左陣:$
我終於贏返一次咁大把(h)
之後sing con
柒忠你好威威威威威威威威
3E之光:$:$
歌神:$
放學.
搵人影相:) 相簿;D
多謝同我影+幫我影既同學仔:$
仲有3E班相好warm我好中意
仲有好多張我都好中意:$:$
可惜相機就是少了一張和你的合照
wish you a Merry Christmas.
其實有打算過去搵你影相
最後都係放棄.
影完.
繼續Deal !!!!
M記Deal wif油菜
我覺得我好勁:D:D
今日終於贏返:$:$
-v-
哈.下次再戰-v-
|