| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 8 月 14 日 星期五  |
| 2009-08-14 |
分類: 未分類 |
琴日家姐去香港,順便幫我
換左<陪著我走>ge更正版,
佢行行街仲發現原來荔枝角條
街同我個名一模一樣串法,好funny~
好想知大家做曬功課未,依幾日
我係屋企係甘做,不過真係有心無力,
見到d數學同account已經想死,好多
都忘記曬,d歷史試題上網搵極都無,
睇黎都係等抄ga ja!今日好鬼嬲,因為
我同二家姐都頂唔順我大家姐,佢做d
野真係好黑人憎,又好無禮貌wo~朝朝
都比佢嘈死,好想快d大搬出去住,我地
倆個就黎比佢搞到有強逼症la,fuck~!!
唔係講笑我今日發夢我自己攞左把刀
插死佢,之後我啊媽o左嘴~!!>.<之前我d同
學見過佢,cecilia竟然話佢睇落幾好甘,
不過le個世界真係人不可貌相,睇到ge野
未必真,真ge又未必睇到,le句話真係講得好岩~~
(the funny road name..)

|
2009 年 8 月 9 日 星期日  |
| 2009-08-09 |
分類: 未分類 |
今日係8月8日,記得上年le日相信
係每個中國人都好開心ge一日,由其係8點ge一刻,
係今日我竟然去睇一場我並不熟悉的歌手的演唱
會haha~就係陶喆>.<!!今日的感覺好特別,因為不似
以前的表演會有好期待同興奮的心情,雖然一開埸
有d悶,不過慢慢觀眾都好投入,唱愛很簡單戈part
好正,佢都有向michael致敬,以前的人說陶喆很有才華,
好勁,我諗今日我feel到同學點去欣賞人,從前的我一
定不甘做,今日聽到一個朋友說見過好多人畫素描話
我都算唔錯ge一個,啊sir都話睇得出今次我係最比
心機,雖然我唔係想係到曬,因為自己真係佢地所講,
le到都係我的世界,唔想有任何掩飾,被別人讚賞,自己
真係會由心發出一種喜悅,不過被踩時可能會有d失落,
但其實袋左好多野落袋,因為佢地唔係我ge朋友,親人,
不會有半點猶疑,好真,學會下次去做好一樣事,
可能大家會覺得今日篇blog同平時好唔同,但我一直
都唔想比人認為我係為打blog而打,不竟我已經係一
個十六歲的人,依家打ge野一定唔會同岩岩開個blog
打ge一樣,突然諗起一句以前作文用ge話:
不願與人相比,但能超越自己,希望我無論做緊咩
都可以try my best~做到最好!!

 |
2009 年 8 月 3 日 星期一  |
| 2009-08-03 |
分類: 未分類 |
琴晚本身已經upload左blog,
點知突然部手提電腦on吾到,
琴日一起身好攰好似發燒甘,
之後食完藥再訓過,6點就出
去觀光塔食buffet,去到join埋
cecilia就上去60樓,我地起初
以為好少人到,點知d人已經食緊,
之後就食食...食食下發覺出面個景
不同左,但又吾覺佢轉緊wo~不過
我地搵到橋妙,就係望住地下一陣,
甘就會feel到ga la,大家下次去可以
試下,幾頂引ga~~係離地200幾米
食野都真係第一次,琴晚真係食左好
多野,又壽司又牛排羊排,仲有甜品同朱
古力濆泉,搞到琴晚好夜先訓,因為未落格,
食完落返去影hello kitty,post相先~
(靚景..不過有塊玻璃所以影得吾好)

(take with cecilia)

(朱古力濆泉同好正ge甜品,肥死我la~)

(kitty我黎la~)

 |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 106 | »
|