今日去睇戲劇,好攪笑,個mc好頂忍,
而比賽都ok la,只係最後唱校歌戈到快左.
有d人真係好衰ar,大家快d入去睇下,
http://happychannel.blogspot.com/2007/05/blog
post_10.html
不過唱得幾似stephy ge,