今日晏晝又返水墨畫,放學之後跟住就幫襯家姐
買左一杯come by,佢好好收左我$6,重係大杯tim,
今朝好早就起身6:30,因為陪啊sam同肥雞去食早餐,
我就食個墨魚丸蠔仔米(超正),你都5知ar,琴晚9:30係畫
室返屋企,念住睇學警出更大結局,跟住訓覺,點知家姐話聽日有
人黎屋企,so要拾屋wo,又5係我平時畫畫d野有幾亂ga la,+上我
個櫃係好日都5會拾下,個廳超多垃圾,搞到一拾拾到1點幾先訓,重要拖
個地 ,搞到我 zzz.....
今日套電影都幾好睇,我同啊花+cin cin睇得超入神,到問問題戈時,我同啊花
好勇躍,因為見到派kitty,點知啊花拎到返黎個公仔超核突 ,後面寫住make
in china,最頂忍係隻眼識轉and d貓鬚ge線爆hahaha...,
|