已經幾日無打,係咪好懶AR!!!!=3=
琴日譚韻X超ON 9上長腿戈堂係到喊,知5知點解會喊?
因為TONY話如果Dictation5合格ge話要抄書,之後佢就嚇到
喊,都未默就喊仲5 on 9 ar,跟住見到佢佢喊,我地咪狂笑lor,
笑得超辛苦,因為啊sir5比人出聲,但mok同sam都比長腿罵,haha!!!
今日就照樣放學去接個女,之後去左食野,肥雞話31號可能伯搞brithday part,
yeah!!到時我一定早d到,同個B玩,佢識叫我地個名la,識叫屎屎同花花,
但sam同mok就好似5識,佢仲識講百痴,琴日話我地百痴,第一個同啊花講,
啊花嚇到o形嘴,=o=!!聽日要溫english又無時間打lu,sorry!!
|