| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 10 月 5 日 星期日  |
| 2008-10-05 |
分類: 未分類 |
今晏晝食完飯就一直訓覺,
訓到6點幾先起身,今日上
經濟戈陣已經極眼訓,數學
堂更加吾洗講la,但又要聽書
都無訓lu~~之後食完飯同家姐
行街,買左兩條褲,睇左好多
間ga la,終於買到岩心水,不過
d衫就吾多靚lor,可能天氣又吾係
話好凍,太厚戈d又吾岩wo~10點幾
先返屋企~~!希望聽日吾好落太大雨
la,媽咪聽日放假,諗住同佢行街ga>.<!
|
2008 年 10 月 2 日 星期四  |
| 2008-10-02 |
分類: 未分類 |
今日係國慶祝大家國慶快樂!
琴日去左剪頭髮,依家d陰有d
短tim~今日訓到好晏先起身,食
完中午就開始溫中文默書,背左ok
耐,終於溫完,之後約左黃兒今晚去
睇煙花~今晚澳洲同中國都各有特色,
中國戈個仲有牛郎織女故事做陪襯,
澳洲就好有party氣氛,我地仲撞到emily
同fanny,我地仲食左燒雞柳同尢魚,好好
味~之後仲食碌碌下,走戈陣甘岩撞到我
大家姐,今日真係超多人,行到去南灣戈邊
見到有個伯伯賣雪糕,黃兒話以前個伯伯
係佢學校出面擺擋,已經好耐無開la所以我
地又去幫襯佢~~,搞到食到好飽返屋企!話甘
快煙花節又過la,好似好快又過左一年甘,記得
由f1戈年就開始年年都去,可惜同去ge人已經吾
同左lu~~~~~~~~ "朋友我當你一世朋友"~~~~~~
依家好期待聽日同daddy去睇show,仲有美食節
同今年倒數,吾知會同邊個過le??hehe~期待中... |
2008 年 9 月 29 日 星期一  |
| 2008-09-29 |
分類: 未分類 |
Ola! Eu chamo-me Carol.
haha~教大家一句葡文la,今日教
ga,如果人地問你叫咩名 ,可以同戈個
人講Eu chamo-me XXX,今日無咩
特別,只係好多test,琴日溫lit溫到傻左
甘,超難ar coppy教左一課ja,就test
四課wo~不過今日份幾何好容易,有機會
攞100ar~電腦test戈陣全班都吾明啊sir
d要求,趁機會我都係睇july點打,好搞笑lor,
ha仔望我,我望july~~今日黃兒晏晝無返學,
希望佢快好返na!!最近開始發奮,希望今年
攞到我想要ge名次la,啊屎,你得ga!! |
« | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | ... | 106 | »
|