依幾日心情都極down,因為oral59分,
仲搞到其他英文d分低曬,唉~,
超吾想見到miss wan lor,lit得59.5
都吾知佢比5比夠,又多粒星!吾講la,
今日出左stephilosophy ge特別版
同<我的最愛電影寫真>la!
仲有永樂上左<我的最愛>ar!大家得閑
去睇下la,因為可能係stephy同方生ge
最後合作la,暫時佢地吾會再一齊演出ga la,
仲有鍾意睇<獨家試愛>同<十分愛>ge朋友,
今次套戲一定岩曬你地口味,加上葉念深
in+激 ge題材一定好正ga!係第三部曲,
之前睇過<獨家試愛>同<十分愛>更吾可以
吾去睇la!多多捧場la!
今日吾知發咩瘋同左家姐去跑 步,
其實本身我叫媽咪陪我ga,點知佢話吾得閑,
所以我先搵佢ja,我地跑左兩個來回之後就玩
戈d紅色同黃色ge運動器材,之後就返屋企沖涼,
跟住食飯,其實去跑步係因為肥左成10磅lor,
一定要踢走佢ar!之後一直都online同整野,
今日係個blog到加左個ban留意下ar!岩岩整的,
晏d就出去食飯,因為大家姐聽日生日,
今日提早慶祝去食味千yeah!
今日終於都考完試lu!!happy happy!
晏晝同家姐出大陸,我買左個袋,之後行左好耐,
但都睇吾岩所以之後都無買野lu!考試有d科目死左,
好似物理甘,吾洗講都預左ga la,其他科都ok,
化學我竟然識wo!應該合格,reading都死左lu,comm
應該合格掛,hey!算la!都過左la!念黎都無用,
今日好攰吾講la!