WeLcOmE tO 豬 "s DaIlY


2006 年 7 月 27 日  星期四   晴天



din 左喇...

我想"送機"呀........邊個比我送機呀?......呵呵

我想去排隊令"平安米"呀......邊個同我去??.......哈哈...

我想去camp呀(不是番工)(是玩的)..邊個同我去玩???...嘰嘰

我想去swim & bbq呀........邊個同我去跳海????.....卡卡

我想去"Ocean Park"呀...邊個同我玩跳樓機?????......嘻嘻

我想去"打邊佬"食(大家樂)香蕉船"食sushi"去掃街(周圍食野)一路行一路食....正正正呀.......邊個同我去食呀??????......haha

我想去"冒險"玩波波池呀....邊個同我玩???????...hee hee

我想去"動漫節"呀.....邊個同我去?????????......嘩嘩嘩....得機日炸...(28/7-1/8)

din????????

PS:..呵呵..

 



« | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | ... | 474 | »
##
 
 
##

##

 ##

Carol826
 

 

MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

» 訪客留言

最近三個月尚無任何留言

» 我的連結

豬相

Theme redesigned by Qooza HK originally developed by Michael Heilemann