|

我想"送機"呀........邊個比我送機呀?......呵呵
我想去排隊令"平安米"呀......邊個同我去??.......哈哈...
我想去camp呀(不是番工)(是玩的)..邊個同我去玩???...嘰嘰
我想去swim & bbq呀........邊個同我去跳海????.....卡卡
我想去"Ocean Park"呀...邊個同我玩跳樓機?????......嘻嘻
我想去"打邊佬"食(大家樂)香蕉船"食sushi"去掃街(周圍食野)一路行一路食....正正正呀.......邊個同我去食呀??????......haha
我想去"冒險"玩波波池呀....邊個同我玩???????...hee hee
我想去"動漫節"呀.....邊個同我去?????????......嘩嘩嘩....得機日炸...(28/7-1/8)
邊個會同我din????????
PS:我唔中意講粗口的..呵呵..
|