WeLcOmE tO 豬 "s DaIlY
Carol826 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
2006 年 7 月 26 日 星期三
心痛.....
今日2 點起身...
正野出去飲茶.....
燒賣..好好味呀....gd
跟住就行街....
行倒累就番home....
23日喇,,,,
係23日呀....
冇見你.....掛住你.....
p s
She
見你咁辛苦.....
心痛呀我....
因為你係我最care既人.....
同你係唔會淡....
我都錫晒你...^3^...嘰嘰
He
見你對佢咁好....
唔低得....
呷醋呀我.....
因為我心只有你...
誰能代替你地位...??..
你明嗎??.嘰嘰....^.^??
刊登時間︰2006-07-26 12:45 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
##
MORE...
» 最新日誌
» 訪客留言
» 我的連結