|
8&9-11-06
這2天都係番2點...
放左行去星光行 by 271...
10-11-06
今日都係番2點...
上完3個中..
走左去m 記...做功課..
7點上左”突破”...
7點機成班一齊行番”foursea”
冇早就...
行乖..呵..
悶左好耐...
番home 11點機...
累...
eunice 唔該晒呀...
thx ^3^
11-10-06
今日番去”exam”...
0745上bus ..
真係有做囉..呵呵
放lunch hea 左
咁耐先去食野...
都見倒你..開心囉..
番去”exam law”
做完就等埋一齊走啦...
本身唔想行去星光果邊嫁...
但又唔想等咁耐車...
就同個sara行過去啦...
d 人真係岩嫁姐...咁都撞倒喎..
開心死你啦..卡卡
一去倒就有車喇,.,
”直立識金bus”
呵..
番倒去就訓教...
ka ping 唔準唔開心喇...
要笑..
ps
人總需要勇敢生存
你還是重新許願
例如學會 承受失戀
|