WeLcOmE tO 豬 "s DaIlY
Carol826 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
2006 年 11 月 7 日 星期二
唉....
lam sze wa
你今日有咩feel呀...
呵呵...
如果係我令倒你誤會我同你
say句sorry..
重之我同你是不會發生任何關係囉...
刊登時間︰2006-11-07 08:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
##
MORE...
» 最新日誌
» 訪客留言
» 我的連結