|
|
| >.<我真的很令人討論厭嗎?>.< |
分類: 芯晴•趣事[2011] |
尼排
我知聽人講
話VIVI五LIKE ME
勁SAD
好想知點解
知左之後好想改
其實都有MANY人話過我
但係五知點解
就係五可以好似以前咁
五通
要CHANGE真係咁難
好妒忌NIKI
點解佢串M0人話佢
我串又要UNLIKE ME呢
我要下定決心
改晒D BAD THINGS佢
其實諗諗下
都係做番小學時候既我最GOOD
五串
五爆粗
五嘈
五煩
五黑人憎
我寧做番個靜D
好D
留心上堂D
NICE D
好蝦D
自閉D
少FD D
既CHING
最後發現多FD未必好
多FD
只會更易被HURT
點解DIE過咁多次
都仲係五識吸收經驗
係咪只有做番個自閉既人
先至可以避免尼D傷害呢?
.................
做人
到底是否簡單就好
就如牙SA的簡簡單單好嗎?
朋友
又是真的愈多愈好嗎?
不怕會受傷害
我怕
朋友
你認為我真的這麼樂觀嗎?
我只可以答你[否]
我最缺乏的
是安全感
我怕一旦有了朋友就會失去
我怕你們會一個一個離我而去
你們知道
假如你們離我而去
我會好像在你們面前一樣不在乎嗎
不是
你們跟本不了解我
我只會偷偷地在一旁傷心
我討厭你們看到我傷心的樣子
討厭你們可憐我
如果你們真的想跟我做知己
首先請不要討厭我
不要在了解我之前妄下定論
不要在需要我時找我
不需要我時忘掉我
不要在我待你最好時離我而去
朋友
我只想告訴你
不論在任何一刻
我都一定會記掛著你所想的
只要你對我說
[-完-]
|
| *P0ST`TIM3*:2011-05-09 09:24 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ]
|
« | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | ... | 210 | »
|
|